Inför sista året

Haha glömde bort att jag har en blogg! Kanske för att jag inte känt något behov av att skriva av mig. Men nu så!
Jag har sett mitt schema till trean... Jag kunde nog inte få ett sämre schema! Börjar åtta alla dagar förutom torsdag och slutar fem alla dagar förutom måndag. Det låter tungt men jag har tre lektioner som mest om dagarna och håltimma på minst två timmar varje dag... På onsdag är min rast 6h & 20 min. Jätte kul!
 
Har börjat fundera om det var ett misstag av mig att välja svenska C när jag vet att jag inte kommer stanna i Sverige efter gymnasiet och jag kommer inte ansöka till några svenska utbildningar efteråt, så jag vet inte om jag ska byta till matte D. Men jag har klarat alla mattekurser precis, så min tur kanske försvinner.
 
Annars är jag glad! Har hittat någon att gå på balen med, ska till Liseberg imorgon med familjen och fixat ett träningsschema! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0